• Gwarancja

WARUNKI GWARANCJI


1.Czas trwania gwarancji wynosi 24 miesiące i jest liczony od daty sprzedaży mebli kupującemu. Podstawą do
udzielenia gwarancji jest dowód zakupu.
2.Gwarancją są objęte wady technologiczne wykryte podczas użytkowania mebli nie wynikające
z niewłaściwego użytkowania i montażu.
3. Przed montażem wyrób powinien być sprawdzony. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad lub
niekompletności części składowych wyrób nie powinien być montowany, pod rygorem utraty gwarancji.
4.Podstawą do uznania reklamacji na zarysowania, otarcia, uszkodzenia mechaniczne jest dokumentacja
fotograficzna dokonana przed montażem mebli, zaraz po rozpakowaniu paczki. Zdjęcia uszkodzeń np. frontów
powinny być wykonane z dwóch stron całego elementu (prawa, lewa) oraz zbliżenie na niezgodność.
5.W przypadku uszkodzeń w transporcie warunkiem koniecznym do uznania reklamacji jest prawidłowo
sporządzony protokół szkody w obecności kuriera oraz dokumentacja fotograficzna.
6.Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku nieprawidłowego transportu, przenoszenia mebli. Jeżeli
opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub naruszenia kupującemu przysługuje prawo do rozpakowania mebla
celem ustalenia uszkodzeń wyrobu (mebel rozpakowany w obecności kupującego traci uprawnienia do
reklamowania uszkodzeń transportowych i mechanicznych). Na meble nie rozpakowywane w punkcie sprzedaży
termin zgłaszania wad widocznych wynosi 7 dni kalendarzowych od daty zakupu do zgłoszenia reklamacyjnego (
należy podać numer partii produkcyjnej – pieczątka na boku kartonu np. 2018/01/08 – bezwzględnie zachować
opakowanie fabryczne do czasu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego).
- uszkodzenia powstałe na skutek długotrwałego kontaktu z wodą, zbyt niską lub zbyt wysoką temperaturą
- uszkodzenia powstałe podczas niewłaściwej konserwacji (np. używanie silnych środków chemicznych
niezgodnie z ich przeznaczeniem)
- uszkodzenia powstałe z braku właściwej konserwacji (trwałe zabrudzenia)
- uszkodzenia powstałe w przypadku nadmiernego przeciążenia mebla
- uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego magazynowania mebli przed ich zamontowaniem
- różnice ilościowe (braki elementów oraz okuć w paczkach), które nie zostały zgłoszone w terminie 7 dni od
zakupu. W przypadku braków do zgłoszenia reklamacyjnego należy podać numer partii produkcyjnej (pieczątka
na boku kartonu np. 2017/10/20 oraz kolor tasiemki woreczka montażowego)
- usterki nieistotne oraz niewidoczne po zamontowaniu mebla
- wady i uszkodzenia w wyniku których obniżono cenę wyrobu
- przeróbki mebli we własnym zakresie
-różnice w wybarwieniu elementów wynikające z charakterystycznych dla danych materiałów właściwości oraz
różnice kolorystyczne elementów, które pod wpływem starzenia mogą zmieniać swoje wybarwienie.
7.Zgłoszenie reklamacyjne prosimy przesyłać na adres e-mail kuchnie@abmeblekuchenne.pl
8.Sprzedawca zobowiązuje się do rozstrzygnięcia reklamacji w terminie 14 dni od daty pisemnego złożenia
reklamacji. W przypadkach uzasadnionych technologicznie nie później niż 45 dni od daty
uznania reklamacji.
9.W przypadku wad usuwalnych załatwienie reklamacji może nastąpić przez naprawę uszkodzonego elementu
(np. przemalowanie frontów).
10.Jeżeli wada jest nieusuwalna załatwienie reklamacji nastąpi przez wymianę elementu na wolny od wad.
11.Producent ma prawo do wysłania własnego serwisu w celu ustalenia przyczyn powstania reklamacji oraz
naprawy uszkodzonego wyrobu. Jeżeli kupujący nie zezwoli serwisowi na wykonanie usługi uważa się, że
zrezygnował z uprawnień.
12.W przypadku braku zasadności reklamacji lub gdy wady nie są objęte gwarancją producent ma prawo
obciążyć odbiorcę poniesionymi kosztami.